Tellimistingimused
- Tellimuse tegemine eeldab etenduse piletite olemasolu tellimise päevaks.
- Tellimusi võetakse vastu kuni 48h–24h tundi enne etendust sõltuvalt toodete kategooriast ja laudade saadavusest.
- Tellimused alates 10-st inimesest palume saata hiljemalt 3 tööpäeva enne etendust e-postile aplaus@gustav.ee
- Tellimus loetakse vastu võetuks alates tasu laekumisest.
- Tellimusi menetletakse vastavalt nende laekumise järjekorrale.
- Pärast tellimuse vastuvõtmist teenuseosutaja poolt ei saa teha tellimuses muudatusi (vahetada tellimuse kuupäeva, tooteid jms) ilma tellimuse täieliku tühistamiseta. Uue tellimuse esitamise võimalus sõltub juba laudade ja toodete saadavusest. Teenusepakkuja ei tagasta vastuvõetud tellimuse eest makstud tasu, kui klient on eksinud tellimuse vormistamisel (vale kuupäev, valed tooted jms), kuid eksimuse teavitamisel minimaalselt 48h enne etenduse algust pakub võimalust vahetada tellimuse kuupäeva hilisemaks.
- Vaheajatellimusi serveeritakse teatris kohapeal enne etendust või etenduse vaheajal (sõltuvalt tellimusest) ning tellimusi kaasa ei pakita.
- Oma broneering on tellijal võimalik leida eesnime järgi, kui tellimuse lisainfosse ei märgita muid soove.
- Etenduse ärajäämise korral, kui klient loobub asenduspiletitest, tagastatakse tellimuse eest tasutud ettemaks vaid tellija kirjaliku avalduse alusel. Avaldust saab esitada 5 (viie) tööpäeva jooksul alates ärajäänud etenduse kuupäevast e-posti aadressile: aplaus@gustav.ee Hiliseimaid pretensioone ei rahuldata.
- Kliendi poolt eelnevalt tasutud tellimuse mitte kasutamisel (etendusele mitte ilmumine, tellimuse kasutamata jätmine, jms), tellimuse maksumust ei tagastata ning tellimust ei kanta üle teistele etendusele.